Plan zajęć z przedmiotu: Analiza Mediów Społecznościowych pod kątem pozyskiwania informacji i tworzenia baz danych.
CEL: Zrozumienie istoty mediów społecznościowych w gospodarce oraz możliwości ich wykorzystania w różnych płaszczyznach działania przedsiębiorstw gospodarczych.
- Zajęcia 1: Wprowadzenie do zajęć – Web 3.0 – Media społecznościowe oraz źródła informacji o rynku
- Zajęcia 2 – 3: Charakterystyka rynków Social – zrozumienie komunikatu oraz przepływu informacji z budowaniem zależności między użytkownikiem – portalem – użytkownikiem – biznesem (MS Visio – modelowanie procesu)
- Zajęcia 4: Narzędzia analityczne / bazodanowe / agregaty treści w Social Mediach
- Zajęcia 5: Prototypowania sposobu wykorzystania danych przez przedsiębiorstwa.
- Zajęcia 6: Wprowadzenie do projektu zaliczeniowego.
- Zajęcia 7-8: Projekt zaliczeniowy + prezentacje efektów prac w grupach.
Projekt zaliczeniowy (dwa podejścia):
1. Przygotowanie medium komunikacyjnego dla wymyślonego przedsiębiorstwa. Wybór medium, stworzenie profilu, utworzenie kilku ścieżek komunikacji. Pozyskanie ruchu na stronie (wewnętrzna praca całego zespołu ćwiczeniowego) – analiza statystyk społeczności. (mapowanie procesu).
Forma: PDF – 6 pkt, prezentacja pomysłu – 4 pkt.
Łączna liczba punktów do zdobycia 10.