2. Charakterystyka rynku social

WEB 2.0 i jego rozwój dał możliwość użytkownikom sieci internetowej na kreowanie treści jakie pojawiają się w Internecie. Dużym krokiem w stronę kreacji treści było powstanie sieci społecznościowych.

Zaczynaliśmy od:

  • Fora wymiany wiadomości BBS – BulletinBoard Systems
  • ICQ
  • Blogger , BlogSpot
  • MySpace
  • LastFM
  • Facebook
  • Twittrer
  • YouTube
  • Tumblr
  • Instagram
  • Google+
  • Pinterest
  • itd.

Zadanie:

Poproszę o wybór 2 mediów społecznościowych w celu charakteryzacji ich możliwości wykorzystania wraz z informacji dot. wyceny rynkowej, ilości użytkowników. Proszę, abyście spojrzeli, trochę inaczej na media – nie tylko pod względem rozrywkowym ale dodatkowych funkcji jakie mogą pełnić.

Pracujemy w grupach – wpisujemy wyniki w tablice w JamBoardzie na poszczególnych tablicach dla każdej grupy:

https://jamboard.google.com/d/15bUz5dStZZbku4og1zfAriSG3MnJKMH9sG44LjS3wGQ/edit?usp=sharing