Zagadnienia poruszane podczas zajęć: (2/3 zajęcia)
- Facebook,
- Instagram,
- Youtube,
- Portale specjalistyczne,
- budowanie retencji użytkowników,
- prowadzenie strony „fanowskiej”,
- sytuacje kryzysowe („hejting”),
- RTM,
- metody kreowania przekazu na Facebook.com (drzewo zainteresowań),
- Budowanie społeczności wokół marki,
Ćwiczenie: Proszę stworzyć Fanpage swojego produktu / usługi oraz zaprosić do wszystkie osoby z całej grupy. Proszę stworzyć prostą strategię z uwzględnieniem budżetu na wybrany przykładowy produkt w Wordzie albo Excelu wraz z mediaplanem. (rozpisanie contentu i oraz promocji).
Proszę o zaplanowanie i publikację kilku postów opartych o wyżej wymienione plany na swoich Fanpage’ach.
Przydatne linki
KIEDYŚ – Sprawdzanie ilości tekstu na obrazie: https://www.facebook.com/ads/tools/text_overlay
Ufff dziś już nie trzeba o tym myśleć: https://www.facebook.com/business/help/980593475366490?id=1240182842783684
Debugger linkowania stron zewnętrznych: https://developers.facebook.com/tools/debug/sharing/
Wymiary grafik FB: https://www.facebook.com/help/125379114252045
Barwy kolory – Adobe Color – https://color.adobe.com/pl/create/color-wheel
Barwy / kolory – https://colorsupplyyy.com/app
Sprawdzenie kontrastu / czcionka / kolor – https://contrastchecker.com/
Pobieranie kolorów zdjęć / obrazków – https://html-color.codes/image
Pobieranie kolorów zdjęć / obrazków 2 – https://coolors.co/palettes/trending
Generator memów i nie tylko – https://www.iloveimg.com/pl
Darmowe narzędzie do tworzenia grafik: https://www.canva.com/
Banki darmowych zdjęć na licencji CC: unsplash.com, pexels.com, pixabay.com
Podstawowa persona (Tkaczyk): https://paweltkaczyk.com/pl/persona-narzedzie-budowania-marki/